ELIDIA BEATRIZ
BLAZQUEZ PARRA
PROFESOR/A TITULAR DE UNIVERSIDAD
FRANCISCO DAVID
TRUJILLO AGUILERA
PROFESOR/A TITULAR DE UNIVERSIDAD
2023
-
Linking Engineering and the Humanities: new ways for professional development
Proceedings of the LACCEI international Multi-conference for Engineering, Education and Technology
-
Pedagogical strategy for lifelong learning
Proceedings of the LACCEI international Multi-conference for Engineering, Education and Technology
2022
-
Design and implementation of a Wireless Charger based on WPT Technology
Proceedings - 2022 6th European Conference on Electrical Engineering and Computer Science, ELECS 2022
-
Development of a teaching model based on lifelong learning through active methodological strategies
Proceedings - JICV 2022: 12th International Conference on Virtual Campus
-
Topographic Levelling from the Point of View of Active Learning Using the Flipped Classroom Model
Lecture Notes in Mechanical Engineering
-
Topographic levelling from the point of view of active learning using the flipped classroom model.
Advances in Design Engineering II: Proceedings of the XXX International Congress INGEGRAF, 24-25 June, 2021, Valencia, Spain
2021
-
Adapting Power Electronics to the Flipped Classroom for Internationalisation
Proceedings - 11th International Conference on Virtual Campus, JICV 2021
-
Development of flipped classroom model applied to Graphic Engineering
Proceedings of the 2021 International e-Engineering Education Services Conference, e-Engineering 2021
-
Implementation of the Flipped Classroom Model in Assembly Drawing in Graphic Engineering
Proceedings of the LACCEI international Multi-conference for Engineering, Education and Technology
-
Opinions of the involved agents in learning active methodology in Engineering
Proceedings of the 2021 International e-Engineering Education Services Conference, e-Engineering 2021
2020
-
Poster: Development and implementation of electronic applications based on arduino platform for a first basic course
Advances in Intelligent Systems and Computing
2019
-
El modelo de Clase Invertida en ingeniería: opiniones de los agentes implicados
Nuevas técnicas docentes (Pirámide), pp. 415-426
-
La opinión de los agentes implicados en la metodología "clase invertida" como mecanismo de innovación educativa en la asignatura electrónica de potencia
CUICIID 2019. Contenidos, investigación, innovación y docencia: Congreso universitario internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy IX. 23 y 24 octubre
2018
-
Electrónica para el diseño industrial: Herramienta didáctica de simulación de apoyo para la docencia y el estudio
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de resúmenes XV FECIES
-
From students and lecturers' perspectives of new online web-based simulation tools as Power Electronics facilities
Proceedings of the LACCEI international Multi-conference for Engineering, Education and Technology
-
Metodología clase invertida como mecanismo de innovación educativa para la mejora del proceso de enseñanza/aprendizaje: El caso de la electrónica
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de resúmenes XV FECIES
-
Metodología clase invertida como mecanismo de innovación educativa para la mejora del proceso de enseñanza/aprendizaje: El caso de la electrónica.
XV Foro internacional sobre la evaluación de la calidad de la investigación y de la educación superior: (FECIES), 2018
2015
-
Hacia un nuevo entorno de aprendizaje en la electrónica de potencia: De lo virtual a lo personal
Actas del 23 Congreso Universitario de la Innovación Educativa en la Enseñanzas Técnicas (CUIEET)